mandag, marts 19, 2007

Undskyld Danmark...

Den 19. marts 1982 klokken 12.35 kom en lille dreng til verden. Han blev større, som sådan nogle jo gør, og nu sidder han og skriver noget, der vel godt kunne ligne starten på et eventyr.

Men det er det ikke. Det er en undskyldning.

Dagen har ellers startet fint. Masser af solskin og forårsduft i luften. Men klokken nåede da også kun lige at snige sig op til dét tidspunkt, hvor jeg for 25 år siden blev født, før den første regnbyge faldt. Og kort herefter begyndte det så at hagle.

Og det hele er min skyld. Jeg tager det fulde ansvar, og jeg vil prøve at gøre det bedre næste år.

Med lidt held (og takket være en stor indsats for at opføre mig pænt de sidste par uger) undgår vi muligvis de jordskælv og tornadoer, som jeg ellers har frygtet.

Undskyld, Danmark.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fuck, jeg glemte jo at ønske tillykke på dagen.

TILLYKKE for den da. Rigtig meget tillykke ja.

10:29 AM  
Blogger Syno said...

Mange tak.

Og det er da helt i orden. Jeg havde ikke regnet med det. Jeg synes ikke, at vi kender hinanden godt nok til, at jeg ligefrem kan forvente lykønskninger på min fødselsdag.

Men det var en pæn tanke. Så mange tak. :)

10:29 PM  
Anonymous Anonym said...

Nej, men når der advares på bloggen i god tid, ser jeg det som min pligt.

11:13 AM  
Blogger Syno said...

Det er meget sympatisk af dig. :)

2:32 PM  

Send en kommentar

<< Home