tirsdag, februar 19, 2008

Den store dag er kommet!

I dag er en stor dag. Ikke blot er der nu kun en måned til min fødselsdag (29 dage, takket være skudåret), men jeg har også spist en mandarin for første gang i mange år. Den smagte godt, og jeg tror, at jeg vil gøre det noget oftere.

Jeg fandt desuden ud af i dag, at der er en chance for, at jeg får en pæn sum penge tilbage, som jeg lånte ud for omkring 6 år siden. Ikke et monsterbeløb, men alligevel 5 cifre. Og det er penge, som jeg ellers havde afskrevet, fordi det var svært at få dem tilbage.

Men det mest fantastiske ved denne dag er trods alt...

JEG ER ENIG MED VILLY SØVNDAL!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvis det er en ekskæreste der har lånt de penge kan du droppe alt om det. De siger hvad som helst.

vh en der er kæreste med en der ligeledes har et femciffret ude at svømme.

7:21 PM  
Blogger Syno said...

Det er det ikke. Men jeg håber, at han får sine penge. Og at jeg får mine. :)

10:21 PM  

Send en kommentar

<< Home