Amatører!
Hold jer væk fra IDEmøbler! Langt væk!!
Mit sofaeventyr kører stadig i bedste velgående. Seneste nyt følger her...
Torsdag 26/4 :
Jeg ringer til kundeservice og får at vide, at fyren vil ringe til leverandøren af sofaen, da der ser ud som om, at sofaen skulle være klar i uge 12...og nu er vi jo i uge 17...
Han lover at ringe tilbage, når han har talt med leverandøren, og det gør han også. Han siger, at sofaen ER blevet sendt fra leverandøren, og nu skal han så ringe til centrallageret og høre, om sofaen er der. Han lover at ringe tilbage dagen efter.
Fredag 27/4 :
Ingen opringning fra IDEmøbler. Gentagne forsøg giver resultatet "Du er nu nummer 18 i køen" og lignende beskeder, hvor tallet varer mellem 12 og 19. Og da de spiller noget fusionsjazz med forvrængning af bassen, så man bliver sindssyg af at høre på det, og da jeg samtidig er på arbejde, har jeg ikke tid, lyst, overskud eller mulighed for at vente på linien.
Mandag 30/4 :
Samme resulatet som i fredags.
Tirsdag 1/5 :
Jeg kommer igennem til kundeservice! Woohooo! Jeg får fat på en person, der ikke bare afbryder mig, mens jeg sætter ham ind i historikken, men også beordrer mig til at vente, mens han lige undersøger noget...helt uden at høre, om det er okay. Og på en meget ubehagelig måde.
Da han så er færdig med at diskutere sagen med nogle kollegaer, eller hvad han nu gjorde, kan han fortælle mig, at der IKKE er blevet ringet til leverandøren...?! Eh...okay så.
Det vil han så sørge for, at der bliver gjort i morgen, da det jo efterhånden er sent på eftermiddagen (klokken var 15.20), og så vil jeg blive ringet op i morgen.
Jeg kan næsten ikke vente...
Mit sofaeventyr kører stadig i bedste velgående. Seneste nyt følger her...
Torsdag 26/4 :
Jeg ringer til kundeservice og får at vide, at fyren vil ringe til leverandøren af sofaen, da der ser ud som om, at sofaen skulle være klar i uge 12...og nu er vi jo i uge 17...
Han lover at ringe tilbage, når han har talt med leverandøren, og det gør han også. Han siger, at sofaen ER blevet sendt fra leverandøren, og nu skal han så ringe til centrallageret og høre, om sofaen er der. Han lover at ringe tilbage dagen efter.
Fredag 27/4 :
Ingen opringning fra IDEmøbler. Gentagne forsøg giver resultatet "Du er nu nummer 18 i køen" og lignende beskeder, hvor tallet varer mellem 12 og 19. Og da de spiller noget fusionsjazz med forvrængning af bassen, så man bliver sindssyg af at høre på det, og da jeg samtidig er på arbejde, har jeg ikke tid, lyst, overskud eller mulighed for at vente på linien.
Mandag 30/4 :
Samme resulatet som i fredags.
Tirsdag 1/5 :
Jeg kommer igennem til kundeservice! Woohooo! Jeg får fat på en person, der ikke bare afbryder mig, mens jeg sætter ham ind i historikken, men også beordrer mig til at vente, mens han lige undersøger noget...helt uden at høre, om det er okay. Og på en meget ubehagelig måde.
Da han så er færdig med at diskutere sagen med nogle kollegaer, eller hvad han nu gjorde, kan han fortælle mig, at der IKKE er blevet ringet til leverandøren...?! Eh...okay så.
Det vil han så sørge for, at der bliver gjort i morgen, da det jo efterhånden er sent på eftermiddagen (klokken var 15.20), og så vil jeg blive ringet op i morgen.
Jeg kan næsten ikke vente...
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home